!!!
GA NIET IN ZEE MET METDEZON !!!
Met De Zon handelt schandalig in garantieafhandeling!
Verder is alleen de verkoopafdeling aanwezig, voor
de servicedesk sta je oneindig in de wacht!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, ga NIET in zee
voor zonnepanelen met met de zon!
AANGETEKEND
MetDeZon B.V.
De Volger 6
1483 GA De Rijp
Betreft:
Ingebrekestelling garantieafhandeling Omnik solar converter
Castricum, 15
juni 2017
Geachte heer,
mevrouw,
Begin maart dit jaar
heb ik mijn Omnik omvormer als defect aangemeld bij uw servicedesk.
Probleem is dat
hij sinds januari dit jaar op willekeurige dagen niet opstart. Hij is dan
compleet dood, net als in de nacht.
Het betreft type:
Omniksol-1.0k-TL geïnstalleerd op 4 juni 2014
Hiervoor is
service verzoek TN58c8634504c66 aangemaakt met als onderwerp "dead
inverter".
Ik heb
verschillende testen moeten uitvoeren en diverse foto's moeten sturen van mijn
omvormer en zonnepanelen.
Eindelijk is mij
in april een vervangende omvormer toegezegd door uw medewerker Michael Koerts.
Na vele
telefoontjes naar uw servicedesk bleken er aanvankelijk douane problemen maar
werd uiteindelijk eind mei aangeven als leveringsdatum. Afgelopen week heb ik
tevergeefs opnieuw telefonisch uw service desk geprobeerd te bereiken want ik
heb nog niks binnen en ook geen bericht gehad,
Ik verzoek u
hierbij nog één keer om mijn omvormer volgens de garantieregeling uiterlijk 15
juli 2017 te repareren of te vervangen.
Wanneer de
omvormer op de vermelde datum nog niet is gerepareerd of vervangen dan zal ik u
in gebreke stellen en overgaan tot nadere maatregelen. De kosten die hier
gevolg van zijn zullen bij u in rekening gebracht worden. Daarnaast zal ik
contact zoeken met consumentenprogramma's als Tros Radar om deze gang van zake
bij uw bedrijf aan de orde te stellen.
In het vertrouwen
dat u het zover niet zult laten komen,
Hoogachtend,
Mirko Carton