!!! GA NIET IN  ZEE MET METDEZON !!!

Met De Zon handelt schandalig in garantieafhandeling!

Verder is alleen de verkoopafdeling aanwezig, voor de servicedesk sta je oneindig in de wacht!

 

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, ga NIET in zee voor zonnepanelen met met de zon!

 

 

 

AANGETEKEND

MetDeZon B.V.

De Volger 6

1483 GA De Rijp

 

 

Betreft: Ingebrekestelling garantieafhandeling Omnik solar converter

 

Castricum, 15 juni 2017

 

Geachte heer, mevrouw,

 

 

Begin maart dit jaar heb ik mijn Omnik omvormer als defect aangemeld bij uw servicedesk.

Probleem is dat hij sinds januari dit jaar op willekeurige dagen niet opstart. Hij is dan compleet dood, net als in de nacht.

Het betreft type: Omniksol-1.0k-TL geïnstalleerd op 4 juni 2014

 

Hiervoor is service verzoek TN58c8634504c66 aangemaakt met als onderwerp "dead inverter".

Ik heb verschillende testen moeten uitvoeren en diverse foto's moeten sturen van mijn omvormer en zonnepanelen.

Eindelijk is mij in april een vervangende omvormer toegezegd door uw medewerker Michael Koerts.

Na vele telefoontjes naar uw servicedesk bleken er aanvankelijk douane problemen maar werd uiteindelijk eind mei aangeven als leveringsdatum. Afgelopen week heb ik tevergeefs opnieuw telefonisch uw service desk geprobeerd te bereiken want ik heb nog niks binnen en ook geen bericht gehad,

 

Ik verzoek u hierbij nog één keer om mijn omvormer volgens de garantieregeling uiterlijk 15 juli 2017 te repareren of te vervangen.

 

Wanneer de omvormer op de vermelde datum nog niet is gerepareerd of vervangen dan zal ik u in gebreke stellen en overgaan tot nadere maatregelen. De kosten die hier gevolg van zijn zullen bij u in rekening gebracht worden. Daarnaast zal ik contact zoeken met consumentenprogramma's als Tros Radar om deze gang van zake bij uw bedrijf aan de orde te stellen.

 

In het vertrouwen dat u het zover niet zult laten komen,

 

Hoogachtend,

 

 

Mirko Carton